London..

Nu tänkte jag berätta lite om London resan..

Dag 1 (Tisdag) Fick gå upp tidigt åt frukost och fick skjuts till Skavsta. Smarta som vi var fick inte våran resa någon bra start när vi glömde inchekningspapprena hemma. Men som tur var kunde micke hämta dom och komma till Skavsta med dom åt oss=) När vi fick dom var det bara att cheka in hann med att köpa en kortlek innan dom ropa upp att vi var tvungna att gå igenom passkontrollen. Landade i London i tid och tog en buss in till Liverpool street. Där ifrån letade vi oss till hotellet gick sådär må jag säga men lyckades iaf med hjälp av en snäll LondonBo=) Sov middag och gjorde oss hemma stadda gick ut och åt middag spelade kort en inte så händelserik första dag haha. Men mysig var den iaf:) Gick och utforskade omgivningarna kring hotellet:)

Dag 2 (Onsdag) Vi tänkte gå på madame tessude´s men var inte riktigt redo för kön som väntade så åkte och kollade runt lite. Åkte till picadilly cirkus där vi hittade ett museum ripleys belive it or not med otroliga saker som hänt bilder bilar hajar mm:) Var otroligt roligt och intressant och roligt. Men för o komma dit gick vi måna omvägar förbi zoo och tillbaka haha:) På ripleys hade dom en rolig sak som hette mirror maze. Var ett rum med bara speglar som en labyrint nästan helt mörkt o så visste man inte vart man kunde gå och inte, fick plast handskar för att dom skulle slippa putza speglar till förbannelse haha.

Dag 3 (Torsdag) Besökte vi made tessude´s lite mer förnbredda på kön denna gång. Måste säga att det var okej men ganska över reklamerat med alldelses för mycket folk som inte hade någon respekt. Men endå kul att se kändisarna och så. Blev ju fotad med lite snyggingar som beckham och hulken:P Fick även träffa eistain och Påven den ni=) Träffade även på Tingeling ni vet den där lilla älvan i peter pan? Massa politiker.. o obama med:P Mickael jackson hade fått en hedersplats också=) Fotade lite big ben och besökte harmlys en jätte stor leksaksaffär med hela 5 våningar med leksaker från golv till tak:)

Dag 4 (Fredag) Besökte Londons aquarium med hajar och  vackra fiskar sjöhästar mm var otroligt fint mycket bätte än dom jag varit på här hemma:) Efteråt hittade vi en spelhall och lekte lite samlade biljetter och fick en spargris iaf ett minne från London även om den vart lite dyrare på detta sätt än o köpa den i sovinir butiken haha Efter det hade det klarnat upp ute och vi ställde oss i kö till London eye. (Det flygande ögat) haha var fin utsickt och man såg långt var jätte fint att göra men jag säger säger kolla inte ner ni får svindel då haha :) Innan vi åkte fick vi se en 4d fim då  är allt inräknat syn hörsel känsel o så. Ett exempel det snöade på filmen och vi fick skum på oss:P Han även besöka harrods bara för att se vad det var och allt var svindyrt att tillägga haha:P  En händelserik dag var det =)

Dag 5 (Lördag) Åkte vi en båttur på themsen fick se sevärdheterna från vattnet med en guide som bjöd på sig själv och hade mycket humor=) Åkte hem handlade lite cola o chips och spelade kort ;)

Dag 6 (Söndag) Vi besökte oxford street och besökte imperial war musem. Var även ute och åt en fantatisk middag väldigt sent men otroligt gott åt en grilltallrik för två två olika kyckingar o revbenspjäll o pommes mums.

Dag 7 (Måndag) Besökte London zoo hade en fantatisk dag hur mysig som helst, men dagen började med en frukost/lunch på mcdonalds innan vi åkte till zoot kom in vid ca tolv tiden och vi började med att köpa en penna och kryssa dom djur vi besökt för det var så oligist upplagt men väldigt fint o vackra djur allt från fåglar till spindlar tigrar fiskar giraffer zebror apor mm. Var en så mysigt dag med min älskling tack för denna. Vi gick runt på zoo i hela sex timmar :) Letade en present till syrran efter men gav upp iaf:S

Dag 8 (Tisdag ) Började med att jag vaknade och mådde skit. lyckades somna om vaknade sedan av städaren kvart över 8 jävla kärring efter detta kunde jag inte somna om alls så kollade på tv medans robin sov vidare sen gick vi upp packade allt och chekade ut vid tolv tiden. gick och och buffe på pizza hut men smakade blä för att jag inte mådde bra  men åt iaf ordentligt sen åkte vi mot Liverpool street igen där tog vi en buss till flygplatsen chekade in och jag shoppade upp dom sista pengarna köpte fudge te syrran o lite skönhetsprodukkter te henne det e ju på tiden :P Köpte även en bodylotion till mig som doftar vilda körsbär luktar väldigt gott. Sen köpte jag en fruksallad o vatten sen va pengarna och resan slut gick på planet och begav oss hem landade hela en halv timme för tidigt men va skönt när man nös o snorade som jag haha. Åt lite på vipsen hadlade lite frukt o åkte hem till kissarna som för övrigt blivit tog keliga medans vi var borta.

Det var nog det lilla eller lilla vad snackar jag om vart ju en hel uppsats men nu vet ni iaf=)

Tack för en underbar resa och semester älskling du är den underbaraste Älskar dig så ofantligt mycket!<3 <3 <3